Music.

24.01.2014

"Kopiowanie"...

Cześć!:>

No to zacznijmy!:)
Kopiowanie mam na myśli odgapianie i takiego typu rzeczy..
Pamiętacie jak był "czas" na moro?
Moja koleżanka kupiła sobie właśnie takie getry.. mi też się podobały nawet bardzo :>
I za jakiś czas kupiłam sobie podobne tylko innego koloru.. 
Zaczęło się.. "Ty odgapiaro!", albo coś w tym stylu. A zwłaszcza zaczęło sie obgadywanie,
czego ja nienawidze..wrrrr.
Przecież milion ludzi ma podobne, a wręcz takie same getry! 
Przecież ta dziewczyna jedyna na świecie ich nie ma, prawda?
Nawet gdybym kupiła sobie takie same getry jak ona, tak szczerze mówiąc- Nic jej do tego!:)
Wszystko miało swoje pięć minut- getry moro, spodenki, getry w paski i wgl.
I praktycznie każdy je miał.. 
I wiecie co? Gdyby to miała dziewczyna przeciętnej popularności to chyba poszłaby do innej szkoły, a jeżeli byłaby to dziewczyna która jest popularna, ma 300,400,500 itp. lików to nic by nie mówili, a wręcz byłyby zachwycone, że taka osoba ma takie getry jak ona.
Więc serio to jest żałosne z Waszej strony!;)
Chyba tyle mam do powiedzenia. :)
Tutaj zdjęcie na dziś:

Jutro dam notke prawdopodobnie o nadchodzącej sesji! :>
Do zobaczenia kochani!:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz