Music.

18.01.2014

Miley Cyrus.

Hej kochani!:>

 Chciałam opowiedzieć coś o Miley. :)
No więc mi się bardzo podobają jej piosenki, ludzie ją hejtują ponieważ zazdroszczą jej wszystkiego..Owszem z jednym teledyskiem może przesadziła, ale ona po prostu już chciała już dorosnąć, a nie na zawsze być gwiazdką Disney Chanel..
Bardzo podobają mi się jej piosenki i ona sama też. :)
Osobiście bardzo ją lubie. :)
Nikt nie jest idealny, i  ludzie którzy ją hejtują niech sie zainteresują lepiej sobą.
Ale w sumie każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie.


 Nie chciałam sie dużo rozpisywać, moge ując to tak że napisałam krótko i na temat. :>
Paaaaa!:>

5 komentarzy:

  1. Szkoda tylko tych włosów, ale co kto lubi :)

    Obserwuję,

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Miley teraz wygląda i śpiewa dużo lepiej. Każdy w życiu popełnia błędy ale to nie jest powód aby człowieka skreślać ;) http://wuess.blogspot.com/ (Poklikasz w linki w obu postach i banery aupie oraz choies? Bardzo mi na tym zależy a tobie to chwilka i pomoc dla mnie :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeem, no cóż. Każdy ma jakiś swój wzór do naśladowania. Szkoda, że większość dziewczynek teraz lubi wyuzdane amerykańskie gwiazdeczki :( Świat schodzi na psy :(

    OdpowiedzUsuń