Music.

14.02.2014

Walentynki.

Hejka;)


Nie pisałam przez cały tydzień notek, ponieważ wiecie nauka..
I do tego na sam weekend zachorowałam:c
Ja to mam pecha!..
Jak wiecie dzisiaj walentynki..
Tak szczerze mówiąc nie trawie walentynek, gdyż miłość można wyznawać przez cały rok.. Według mnie to 'święto' jest żałosne.
Dla mnie walentynki to jak zwykły dzień. 
Pare powodów dla których nie trawie walentynek:

1. bo nie lubię wyrzucać pieniędzy - po co komuś, kto skończył gimnazjum lub jest w nim, lizak w kształcie serca dwa razy droższy od normalnego czy pralinka w opakowaniu w kształcie serca, za cenę której można by kupić tabliczkę dobrej czekolady.
 
2. bo uważam, że każda para powinna mieć swoje prywatne rocznice i święta.

3. bo wkurza mnie, że w każdym sklepie, wszyscy wyciągają z magazynów wszystko, co mają różowego, czerwonego i z motywem serca.


4. bo nie lubię, gdy ktoś karze mi postępować tak jak wszyscy tylko dlatego, że wymyślił sobie jakieś święto.

5. bo wszystkie te powody rzuciłabym na bok, gdybym w walentynki dostawała pierścionki lub kolczyki ze sporymi brylantami, takimi chociaż z pół karata. Mogłyby być nawet w pudełeczkach w kształcie serca.


To jest tylko moje zdanie na temat walentynek.

Na dzisiaj chyba tyle..;)
Papa!:>    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz