Music.

11.01.2014

Rozwydrzone nastolatki.

Hej! :)

Okazało się, że mam jeszcze dużo czasu:)
Chciałabym dzisiaj jeszcze opowiedzieć coś o " rozwydrzonych nastolatkach"..
Sama jestem nastolatką, ale mam pewne granice których wiem, że nie moge przekroczyć.
A więc znam dużo takich dziewczyn, chłopaków też..
Zacznijmy od tego, że nie robią tego dla siebie tylko dla szpanu.
To znaczy: 
  • piją.
  • palą.
  • biorą..
  • tną się.
  • i nie chce mówić co jeszcze.
Ja jak najbardziej rozumiem przypadki, że tną się z powodów rodzinnych i takie tam..
Ale dla szpanu? oszpecają sie dla szpanu? słowo " żałosne" to za mało.
Palą bo sie uzależnili, piją bo się uzależnili, biorą bo się uzależnili.. 
Ale palą dla szpanu? Piją dla szpanu? Biorą też dla szpanu?
Niszczyć sobie zdrowie przez takie za przeproszeniem gówno?
Naprawde, wy nie jesteście fajni :) wręcz odwrotnie..

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że bycie SOBĄ jest najważniejsze!:)


2 komentarze:

  1. Mądre słowa :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Liczę na rewanż
    thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie piszesz!
    obserwuje i zapraszam do nas:
    http://oliwkowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń